+ 13
Inlägg: 2509518
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2023
{9908}: Var fan är den där jävla ismannen från hålan som var här och härjade igår? Han den där dEt äR Vi soM äR plAstiPlast
+ 6
Sv: Slutspel 2023
{9908}: ja så här lät det i sändningen. Ligan måste ta tag i sånt här nu, det har gått för långt. När domarna inte ens kan se/vågar ta en filmning i en frilägessituation, då har det gått alldeles för jävla långt.
+ 7

Bromé, ditt vidriga, filmande, fuskande as. Du och Emil Larsson är just nu synonym med smutsen som är er klubbs fundament. Så jävla plastvackert när återvinningscirkeln sluts!