1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2509772

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Sorry! Vi ska ju såklart bara inse att vi inte vinner fler matcher, och må dåligt över det. Samtidigt som vi tillber våra övermäktiga gudar Öreplast att de är ett bättre hockeylag.

[nämner officiellt ingenting om vårt munknullande bortafölje]

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
{9908}: Kul att Lyytinen fick mest speltid av alla idag samt att Ante hyllar honom som en jätteskicklig skridskoåkare med ekonomisk åkning.

Vore lite kul om Olle och Mattias, i domustrappan, petade lite på herr Hamrin i den här frågan. Eftersom Jimmy var väldigt skeptisk till Lyytinens skridskoåkning när han var klar för Timrå.

Vet dock att Jimmy senare reviderat sin ståndpunkt.

Sv: Slutspel 2023
{9908}: Kollade inte studiosändningarna. Sade de nått om Bromés filmning där?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer