På måndag river vi hallen! Ska fan vara 5800 som står i hallen, ingen ska sitta. Nu knäcker vi Örebro, de kommer skita ner sig i en sjunde avgörande hemma!
Glöm inte backarna Skägget Didde Lytinen Erixon Eronen Stenqvist sliter som satan i alla dår boxplay vi får imot oss. Nu ska Örebro KROSSAS Bromes handväska ska tömmas på ALLT inklusive nagellack pappiljoter 💪💯
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer