Den var över linjen vid ett tillfälle. TV-bilderna visade detta mycket tydligt. Just därför känns denna seger extra skön. Man vill ju så gärna vinna på lite tveksamma grunder när det motsatta alltför ofta har varit fallet. Köper 2-3 i matcher. Vi är ännu kvar i racet. Säsongen är inte över. Forza Timrå!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den var över linjen vid ett tillfälle. TV-bilderna visade detta mycket tydligt. Just därför känns denna seger extra skön. Man vill ju så gärna vinna på lite tveksamma grunder när det motsatta alltför ofta har varit fallet. Köper 2-3 i matcher. Vi är ännu kvar i racet. Säsongen är inte över. Forza Timrå!