1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2510002

Sv: Slutspel 2023
jhnd91: Medhåll! HELA pucken ska ju vara över linjen! Hade varit en skandal utan dess like om även detta mål hade blivit bortdömt, precis som Öreplast mål blev senast. Men med tanke på att domarna är mutade och hejar på Öreplast så hade man ju inte blivit förvånad. Jag menar detta var ju i princip matchavgörande!! De har ju verkligen gjort ALLT för att Öreplast ska vinna! Avå alla! Låt inte hockeymördarna/gnällisarna/plaslaget vinna pga fusk! Pengarna tillbaka! Protestera Ante! Eller vänta nu.... 🤔🤯
Uppladdat:

500x0-867b-48ea-8e61-96ba84cbfbde1.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
Örebronx:

Pucken var klart över linjen. Målet skulle inte ha blivit godkänt. Vi hade turen att vinna idag. Er givna plats i semifinalen försvann på grund av ett misstag från domarhåll. Ledsamt eller hur? Men ni tar det nog ändå. Har två chanser kvar och vi är ett kasst hemmalag.

Sv: Slutspel 2023
Örebronx: förstår att du inte är nöjd med domarna…

Det är nog inte en jävel av oss heller…

Sv: Slutspel 2023
Örebronx: jag är ledsen, men det är precis som Rip Kirby skriver, payback time! Ni fick ett regelvidrigt mål, och det fick vi också! Väl mött på måndag!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer