1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2511220

Sv: Slutspel 2023
Bee: mycket märklig matchstart. Tycker vi kommer ut klart bäst, bättre än vad vi gjort någon av kvartarna. Örebro i sin tur öppnar klart svagast, det är första matchen nu där vi sätter press tidigt i första. Sen blir det ju en jäkla målvaktstavla men efter det har vi ju några rejäla markeringsmissar också. Även på deras mål är det ju en jävla gräslig pinch där av timråspelare som gör att dom får 3-2-läge. Vi ska nog vara nöjda med 1-1 efter den här perioden. Försvarsspelet måste bli rejälare, Timrå måste spela med större marginaler.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer