Weird perre! Timrå tar tag i taktpinnen, men spelar ändå lite avvaktande. På ett sätt imponerande att man kan skapa så pass många chanser trots att man knappt har ett anfall i fart från egen zon.
Målen Öret får...är ju sjuka. Den där får JJ ta på sig. Han har gott om tid på sig att positionera sig ordentligt där.
Ingen bra känsla. Luktar säsongsavslutning i afton.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Målen Öret får...är ju sjuka. Den där får JJ ta på sig. Han har gott om tid på sig att positionera sig ordentligt där.
Ingen bra känsla. Luktar säsongsavslutning i afton.