vonDöbeln: Tack för inbjudan 🙏 Tyvärr hann ja int mä biljettsläppe…🥹 Sen har ja lite annat förhinder imorgon tyvärr!🤬 Vi får ta dä tä semifinalen 🥳🎊🎉 Bra å vet att nån kann kör tä match.. Har svårt att köra då 😳 Ni få sjung för mig mä ikväll 👏👏👏🥳🥳🥳
vonDöbeln: Hur många blir det i bortaklacken imorgon tror ni? Bör bli fler än senast iaf och de hördes väldigt mycket! :) Sjöng och skrik Timrå IK till semi tillsammans kan vi göra det!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer