Bee: Skicka Svensson till Kovland och ta in Kinnvall. Förstår inte vad det ska finnas att klaga på där? Backar som ens har någon möjlig potential att producera framåt är inte direkt en färskvara i Timrå. Välkommen Johannes!
BoyceBoyceBoyce: Känns mer som vi redan har Kinnvall i Lyytinen,Rindell, Bernhardt. Nu gapar man såklart efter mycket, men hade mycket hellre sett en Oscar Engsund-typ i laget. Någon som ger allt defensivt och kan ta en fight men ändå delta endel offensivt. Ska vi gå längre nästa säsong tror jag vi behöver bli ännu mer fysiska.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer