Dubbeld: Weigel i Löven stängs av 1 match för sitt yxhygg senast. "Nu vet vi vilken nivå som gäller säger Weigel" Djurgårdens viktiga målvakt Lindbom fortfarande borta. Spännande ikväll Rahimi tillbaka. Vinner Löven igen tror jag att de tar det. Men kan mycket väl gå till 7 matcher.
Wennerholm skriver idag: "Björklöven får besked att Fredric Weigel är avstängd bara sex timmar före nedsläpp mot Djurgården.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer