{7043}: Halleluja säger vi! Vi behåller gärna Kinnvall i HA, snacka om toppback i den divisionen! Är så glad att han tog beslutet att börja om igen med oss. Han kanske kände själv att det skulle vara skönt att slippa pressen i SHL och bara ösa in poäng i HA istället?
Lite glad för er skull också. Nu kanske ni hittar något bättre som inte är trasigt varannan match.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Lite glad för er skull också. Nu kanske ni hittar något bättre som inte är trasigt varannan match.