Sputnik: Enig, men det ska ju redan vara klart med EA. Någon till forward kan vi nog vänta iaf. Kan ju inte gå in med 13 forwards där både OJ och Värmhed är inräknade. Plus EA, Boyce och Meiho som är ytterst begränsade spelare. Några stora namn räknar jag inte med dock.
Bakåt är väl alla överens om att vi behöver en till back in utöver Bernhardt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...