Håller på MoDo i HA-finalen, men vill se Bernie i TIK-mundering till hösten. Oförenligt, men det kan inte hjälpas. Hur som helst en matchserie att se fram emot. Har svårare för den som inleds imorgon. Den känns inte särskilt engagerande, trots att ett lag från norr står på ena sidan. Men, okej, hellre SAIK om man nu tvingas välja.
OlliJanne: Vi behöver ingen egoistisk överbetald hängskalle som tror han är superstjärna och vägrar hemjobb bara för att han skottat in lite poäng i lingonserien
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer