Skiter mest i det jag också. Men håller rent generellt mer på N-lag. Med undantag för Malmö. Dock främst för möjligheten att se Timrå på isen igen. Fast det vet ju alla redan, så beklagar upprepandet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skiter mest i det jag också. Men håller rent generellt mer på N-lag. Med undantag för Malmö. Dock främst för möjligheten att se Timrå på isen igen. Fast det vet ju alla redan, så beklagar upprepandet.