Tänker precis likadant. Man kan välja att inte bry sig alls, men då blir hockeyn mindre intressant och rolig. Nu väger sympatierna över för MoDo och SAIK, så därför får dessa finalserier ett mervärde utöver själva tittandet. Inte i närheten av någon Timrå-känsla, men ändå så mycket mer än - ursäkta uttrycket - plast vs plast.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tänker precis likadant. Man kan välja att inte bry sig alls, men då blir hockeyn mindre intressant och rolig. Nu väger sympatierna över för MoDo och SAIK, så därför får dessa finalserier ett mervärde utöver själva tittandet. Inte i närheten av någon Timrå-känsla, men ändå så mycket mer än - ursäkta uttrycket - plast vs plast.