{9908}: Det här med fullsatt läktare, det är därför jag är inne lite på ”psykologspåret” för min egen del. Det är en speciell hatkärlek till Modo. Man vill att dom ska finnas där och röra upp känslor men samtidigt ogillar man dom starkt, mycket av anledningarna du säger. Det är en självgodhet som är på astronomisk nivå.
Vissa pratar om brynässupportrar på samma sätt och man kan väl säga att har man bott i Västernorrlands nordligaste delar så är det väl den där ”brynäskänslan” x5 mot Modo.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vissa pratar om brynässupportrar på samma sätt och man kan väl säga att har man bott i Västernorrlands nordligaste delar så är det väl den där ”brynäskänslan” x5 mot Modo.