Tom Topp: Lilla farbrorn tycker att alla ska sluta gnälla o klaga på allt o alla vi älskar vårt kära Timrå elr hur? Men tycker att vi struntar i alla andra o fokar på våra grabbar som e på väg in elr ut för de e dom ju värda, vi har ju gjort en riktigt bra säsong som som slutade med en 5 plats de måste väl vi vara supernöjda me!! O jag tror att kapen har en hel kortlek i skjortärmen med riktigt bra Ess 😎😎🤠
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer