1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2526044

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Det här får mig att önska att vi aldrig någonsin behöver uppleva en final. Herregud, vi kan hellre åka ur så vi får kämpa om att gå upp igen känns det som. På riktigt så har SHL problem. Kom på mig själv under kvartsfinalserien att känna att den där sista lilla nerven man upplevt under kval upp och ner saknades. Den är känslan såklart omöjlig att förklara för supportrar till lag som prenumererar på slutspel men har man varit med om det vet man. Supportrar till Brynäs kan glädjas åt att ha chansen om ett år

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä fy fan för dagens hockey. Kollar en gammal VM-match från 1969 mellan Sovjet-Tjeckoslovakien istället. Nedomansky gjorde precis 0-2. Sen blir det Sverige-Sovjet från 1963

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer