Förbluffad över hur låg klass det är på hockeyn. Trodde topplagen i Allsvenskan åtminstone hade lite struktur och nån form av tanke med sitt spel.
Och efter att ha sett Bernhardt i några matcher kan jag konstatera att jag hoppas MoDo vinner. Har inte utvecklats en centimeter sen han var i Växjö för ett gäng år sedan.
Med detta sagt, var finalen igår inget att hänga i julgranen. Men satan i gatan vilken kvalitetsskillnad det är på lagen i finalserierna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förbluffad över hur låg klass det är på hockeyn. Trodde topplagen i Allsvenskan åtminstone hade lite struktur och nån form av tanke med sitt spel.
Och efter att ha sett Bernhardt i några matcher kan jag konstatera att jag hoppas MoDo vinner. Har inte utvecklats en centimeter sen han var i Växjö för ett gäng år sedan.
Med detta sagt, var finalen igår inget att hänga i julgranen. Men satan i gatan vilken kvalitetsskillnad det är på lagen i finalserierna.