{9908}: Samma här. Hade honom i åtanke men blev till slut petad på en top 5. Blev lite förvånad när jag kollade på hans profil på Eliteprospects, han gjorde bara 8 mål i Timrå. Han hade ett jävla slagskott!
timraw: Jaså det var inte fler? Minns dock att hans hårda projektiler ofta gick igenom allt folk i slottet, bör ha blivit en hel del assist. Typisk sån där spelare där det ofta blev ett sus när han höjde klubban på blå. Lite som Lehtonen och till viss del Kinnvall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...