1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2529224

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nybro VIKINGS.... Har vi ett nytt lag med med bra supporterkultur ala Lakers från söder på gång nu?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Grundade 1946. Man hade sin storhetstid under -60- och -70-talen. Man var faktiskt uppe i Division 1 (högsta serien innan Elitserien kom till 1975) där man gjorde två säsonger, 1968-70. Första gången klarade man sig kvar utan kvalspel, men andra gången åkte man ur.
Spel I Hockeyallsvenskan 2002-2009.

Hockeykultur har man svart bälte i, utan minsta tvekan.
Uppladdat:

500x0-500px-vikingsupport.jpg


Sv: Apropå nånting...
BlackBay:

Tänker mer på Nybro som en klassiker från förr. Minns från min ungdom att de spenderade många år i näst högsta serien. Rena antitesen gentemot Lakers med andra ord, tillägget Vikings till trots.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer