Tänker mer på Nybro som en klassiker från förr. Minns från min ungdom att de spenderade många år i näst högsta serien. Rena antitesen gentemot Lakers med andra ord, tillägget Vikings till trots.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tänker mer på Nybro som en klassiker från förr. Minns från min ungdom att de spenderade många år i näst högsta serien. Rena antitesen gentemot Lakers med andra ord, tillägget Vikings till trots.