1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2531159

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
1: IFSH
Har inga fler jag på riktigt hatar. Bryr mig för lite om lag i övrigt utöver Timrå IK. Men laget i stan är verkligen vidrigt. Supportrar som representerar lägsta formen av liv. Dessbättre är kontaktytorna med dessa avskräden numera obefintliga

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ska man vara petnoga så var frågeställningen vilka man ”ogillar” 🤓. ”Hata” är ett starkt ord. Intressant dock att se så många ha Linköping högst upp. Är det för att dom är plast? Har dåliga supportrar? Har inga som helst känslor för dom. Senast dom frammanade några känslor för mig var när Pihl spelade där eller när Norrena slog målvaktsklubban över käften på Robban Carlsson. Bästa minne med LHC är så klart när Manderville kör över Norrena i slutspelet. En av dom bättre målvaktstacklingarna jag sett. Sen var det lite störande när dom värvade Rattie men det var ju bara affärer.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...