Nöjer mig med att röka fredspipa vid väl valda tillfällen. Säger ”Peace in our time” och gräver ner stridsyxan gentemot alla gamla rivaler genom åren. Tiden visar ju att mer eller mindre alla lag (och deras fans) får lida på sitt sätt förr eller senare. Perspektiven förändras med åren helt enkelt. Att t ex Brynäs under Ove Molin skulle åka ner i HA var nog bland det sista jag räknat med skulle hända.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nöjer mig med att röka fredspipa vid väl valda tillfällen. Säger ”Peace in our time” och gräver ner stridsyxan gentemot alla gamla rivaler genom åren. Tiden visar ju att mer eller mindre alla lag (och deras fans) får lida på sitt sätt förr eller senare. Perspektiven förändras med åren helt enkelt. Att t ex Brynäs under Ove Molin skulle åka ner i HA var nog bland det sista jag räknat med skulle hända.