1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615021 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2531593

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: ja nu lär man väl sitta och se skiten i a f men hade ju varit så jävla mkt mer intressant att se den där urvattnade turneringen med EP40 i laget. Är hans försäkring så pass dyr då han är en storstjärna som fortfarande är ung? Hur faan hade de råd att ha William Nylander i laget 2018 i s f?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Vad jag förstår så betalar bara förbundet försäkringen för nuvarande kontrakt enligt praxis medan Elias också vill ha sitt nästa kontrakt försäkrat. Vilket skulle kosta mellan 2-3 miljoner.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: EP är tredubbelt så stor.
Förutom hakorna då.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...