1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2536062

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Ja det är nog ingen som tror annat. Vår VD sa själv efter matchen att det bara handlar om att överleva nu.

Det vi fans också, klarar vi att undvika de två sista platserna är det en bragd.

Men gillar vårt lagbygge och det sätt gradin/karlin bygger lag på med tydliga roller och rätt karaktärer.

Därför tror jag vi har en ok stomme att gå vidare med och sedan krydda med spets. Behöver t.ex en helt ny förstakedja och spets samt minst 2 riktigt vassa backar och två nya målvakter.

Gissar på följande in

2 målvakter
2-3 backar
4-5 forwards

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Det kommer inte att räcka, är jag rädd för. Ni faller precis som alla andra nykomlingar in i en övertro på eget material.
Sanningen är att ni har högst en handfull spelare som platsar i ett medelmåttigt SHL lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer