Peter Sj?kvist: Var det sista säsongen innan hallens ombyggnad? Jag kommer ihåg att jag stod på ståplats, för den tacklingen skedde ju mot sargen, vid den sektionen. Håller med, allt gick käpprätt åt helvete med Perra vid rodret.
Inser att jag inte hade nån koll alls på när han spelade för oss. 2010-11 var rätt säsong. Jag måste ha drömt om var jag befann mig 🙈🤣
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Inser att jag inte hade nån koll alls på när han spelade för oss. 2010-11 var rätt säsong. Jag måste ha drömt om var jag befann mig 🙈🤣