1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2538485

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Känner igen oss i Modos forum nu, efter Timrås uppgång i SHL med 4-1 segern mot Löven.
Man har ”många SHL” spelare i laget redan. Man ser inte många i de andra SHL lagen som skulle peta ut de egna hjältarna.

Det blir ett jobbigt uppvaknande framåt november månad, som senast, för Modo.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Då tog vi ändå in Bohm, Laleggia, Erixon, Zajac, Strömberg på backsidan. Alla med rätt bra SHL-rutin. Ej att glömma KHL-backen Paigin, som anslöt under säsong. Ändå fick vi äta så mycket defensiv kuk att man ett tag var nöjd om man bara hade 2-måls underläge att hämta upp efter andra.

Hade varit mycket oroad om jag var Paradisbadskund.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer