Blir personligen trakasserad av ett jävla lövfan via bubbla härinne. Men det kunde inte vara lättare att bemöta sådana psychon med tanke på hur vi krossade dem i HA-finalen 2021. Det skitlaget kommer att vara helt chanslöst mot Brynäs och DIF till hösten också.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Blir personligen trakasserad av ett jävla lövfan via bubbla härinne. Men det kunde inte vara lättare att bemöta sådana psychon med tanke på hur vi krossade dem i HA-finalen 2021. Det skitlaget kommer att vara helt chanslöst mot Brynäs och DIF till hösten också.