mikenomad: Blir förvånad om han gör mer än 16 poäng i Modo oavsett i vilken kedja han spelar.
Ge oss nyheter snart! Men det kan nog tyvärr dröja. Är väl Alvarez vi väntar mest på nu. Tycker han känns lite överflödig, men blir han billig kan det vara bra att ha att slänga in vid skador etc. Han gjorde sin bästa säsong på länge i vintras.
Men får jag välja så lägg dessa pengar på en riktigt bra back istället. Ge oss Juolevi :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ge oss nyheter snart! Men det kan nog tyvärr dröja. Är väl Alvarez vi väntar mest på nu. Tycker han känns lite överflödig, men blir han billig kan det vara bra att ha att slänga in vid skador etc. Han gjorde sin bästa säsong på länge i vintras.
Men får jag välja så lägg dessa pengar på en riktigt bra back istället. Ge oss Juolevi :)