OlliJanne: Känns som vi är många som kan enas att problemet inte är EAs existens. Problemet är ”INGA PENGAR, BLIR JUST NU EN BACK FRÅN WISH” samtidigt som man förlängt med Lundin + EA, hintat om mer tid till OJ+Värmhed i en redan rätt stjärnspäckad forwardsuppsättning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Problemet är ”INGA PENGAR, BLIR JUST NU EN BACK FRÅN WISH” samtidigt som man förlängt med Lundin + EA, hintat om mer tid till OJ+Värmhed i en redan rätt stjärnspäckad forwardsuppsättning.
Oj juste, även tappat Stenqvist och ev. Eronen.