1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542546

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Jag tror ni slipper gnugga stjärt med Malmoe. Den biten tar Linköping hand om

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Malmoe ä bra att ha i Elitserien!
Änn kann fart tä Christiania å Bordershop å Reeperbann å tömm allt mann ha innan match! 🙏😅🙈🥳
Ha swisshkampanjen start än om ” Spetsbakken ”???
Dags att ta tag i att nu!!!
Ja ä i Riga å Hellsingfors å scouta!!
Finns mycke gott å drikka å titta på!!
Skål tamjefan rabbuslingar ikväll 🥳
Halleluja 🙏🙏🙏

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kanske. Du hade ju rätt om att det är en torr marknad med toppspelare att plocka upp för ett nytt byalag i Ångermanland sist ut på marknaden. MoDo gillar att käfta med MIF och LHC så jag hoppas att vi kan låsa in dem därnere med lite sponsoroffensiv i höst. Måste man sitta och vara orolig nu framför TVn? Det är ju inte underhållning...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer