1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542563

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Malmoe ä bra att ha i Elitserien!
Änn kann fart tä Christiania å Bordershop å Reeperbann å tömm allt mann ha innan match! 🙏😅🙈🥳
Ha swisshkampanjen start än om ” Spetsbakken ”???
Dags att ta tag i att nu!!!
Ja ä i Riga å Hellsingfors å scouta!!
Finns mycke gott å drikka å titta på!!
Skål tamjefan rabbuslingar ikväll 🥳
Halleluja 🙏🙏🙏

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:

Sitter i solen och läser ikapp lite på forumet. Småskrattar över vissa saker, men så dyker ditt senaste alster upp och man bara brister ut i storgarv. Snälla ta inte sommarlov. Behöver dina inlägg. Allra bästa underhållningen 👍

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Tur du är dyngad.
Du hade säkert inte sett mer hockey om du varit i rätt stad i Mumindalen ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer