mikenomad: I den bästa av världar har vi en EA som spelar som han gjorde under Rögletiden(alltså som en uppskattad tredjecenter i ett topplag), och en Lundin som lirar "Februari och framåt hockey". Och där bakom en Värmhed som knackar på dörren...
Men det är nog lite väl optimistiskt. Om en av dessa slår in så är jag nöjd.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Och där bakom en Värmhed som knackar på dörren...
Men det är nog lite väl optimistiskt. Om en av dessa slår in så är jag nöjd.