1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2547344

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Jag tror också på Pääjärvi. Men tror ännu mer på Wedin om han får vara skadefri. Då tror jag han kan tungan på vågen i många matcher faktiskt. Unnar honom verkligen att få vara skadefri en hel säsong och köra järnet. En personlig favorit för mig. Glömmer aldrig när han avgjorde en match i sudden förra säsongen där han nonchalant sprätte upp den i krysset från nära håll, så snyggt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ja Wedin är en av mina favoritspelare bland aktiva. Inte bara nu för att han är timråit. Denna spelartyp med styrka, stark skridskoåkning och sniperhandledare, som kan göra mål från ingenstans, har jag alltid varit svag för.

Mina tankar går till en annan favoritspelare Ilya Kovalchuk!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer