1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2548140

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ja värsta civilekonom lingot ju. Överkurs för 3 åriga ekonomer som dig och mig.
Tur man är bättre på det här med mjukvaruutveckling så man slipper sitta med balansräkning och resultaträkning för att tjäna ihop till det svindyra matkontot

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Fann detta i expressen från förra året när de pratade med Malmö hockey

”– Kravet är att man ska ha ett eget kapital som är två procent av omsättningen, säger Mats Larsson.
– Sedan fortsätter detta för varje år som går nu. Det är fem procent nästa år, året efter blir det åtta, och slutligen ska det landa på tio procent, fortsätter han.”

Har själv missat detta, men 10 % av omsättningen om två år då alltså kan bli tufft att nå tror jag för somliga

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer