DJ Hemp: Jag respekterar andra till 100procent. Men jag gillar inte Modo och modoiter, inget konstigt med det. Respekt innebär inte att du måste måla kärleksemojer överallt. Hata Modo!!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Till att börja med: Respektera andra. Det ska alltså komma från dig 😀
Annars håller jag med om saker i ditt inlägg också. Visst tar jag mycket alltför seriöst ibland. Här och på andra ställen.
Lagom roligt att slåss med Sundsvallare på krogen, men det har förekommit i min värld också.