Ingen lär ha missat att du hatar MoDo, men du utmålar dem även som efterblivna missfoster i och med detta eviga ältande om sex fingrar m m. Blir rätt spyfärdig vid blotta tanken på en sådan åsyn.
Nej, respekt behöver absolut inte innebära kärleksemojer. Vem har sagt det? Knappast jag väl?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ingen lär ha missat att du hatar MoDo, men du utmålar dem även som efterblivna missfoster i och med detta eviga ältande om sex fingrar m m. Blir rätt spyfärdig vid blotta tanken på en sådan åsyn.
Nej, respekt behöver absolut inte innebära kärleksemojer. Vem har sagt det? Knappast jag väl?