Enhager, är det han som talar dalmål? Tvingades se och lyssna på honom via TV-skärm på en kurs för några år sedan. Enerverande jävla jävel och jag hatade varje sekund. Menar inget ont emot dig överhuvudtaget, bara det att jag inte tålde karln för jag stör mig så lätt på folk av olika anledningar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Enhager, är det han som talar dalmål? Tvingades se och lyssna på honom via TV-skärm på en kurs för några år sedan. Enerverande jävla jävel och jag hatade varje sekund. Menar inget ont emot dig överhuvudtaget, bara det att jag inte tålde karln för jag stör mig så lätt på folk av olika anledningar.