1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2555114

Sv: Apropå nånting...
{297}: "Men det ska sägas att när han är på topp så är han en stjärncenter i ligan."

Lite till Hanzls försvar så är det bra mycket lättare att vara en stjärncenter när man har en solklar plats i 1:a femman, solklar plats i 1:a PP. Blev en helt annan sak när Lander kom. Men visst har det synts att det mattats av en del sen första säsongen utöver det, bättre kan han.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Vi ska nog inte glömma att han fick en bäbis också. Det kan mycket väl påverka såväl sömn som fokus.

Nu är jag enbart kontorsriddare själv och slipper bussa till Örebro och andra metropoler, men nog fan tär det ändå med nyfödingar allt. Söt när dom väl sover är en klen tröst.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...