1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2555355

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Du missar alla som slipper skatta i Sverige + pensionsavtalsuppläggen. Fotbollen är mer kreativ på den fronten.
Säsong april till november + långt uppehåll i juni, mycket möjligt att det kan vara gynnsamt i förhållande till artistskattereglerna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Inte för att jag förstår hur det påverkar lönebilden, men i allsvenskan är det väl mycket högre summor vid övergångar. Inte ovanligt med nationella övergångar runt 5 miljoner och storlagen köper då och då från utlandet för 10-15 miljoner.
Hockeyn kanske lägger dom pengarna på löner istället?

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Ok jo så är det säkert. Jag är väldans dåligt insatt i Fjollbollens värld. Allsvenskan framförallt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer