Premiärdagen är här. Den positiva känslan ligger kvar sen förra säsongen, vilket på ett lite lustigt sätt oroar. Som Timråit är man van vid motgång och jag ställer in mig på en något tuffare säsong i år och hoppas inombords att laget motbevisar mig.
Frölunda verkar topptippade av många och med tanke på att vi var tröga igång i fjol så tror jag matchen idag blir tung. Uddamålsförlust kanske?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frölunda verkar topptippade av många och med tanke på att vi var tröga igång i fjol så tror jag matchen idag blir tung. Uddamålsförlust kanske?