Rulltårtan : Intressant kuriosa dock. De senaste 20 säsongerna så har det blivande guldlaget aldrig förlorat sin premiär. Förutom EN gång. Det var Modo säsongen 06/07 som förlorade sin premiär mot just Timrå.. Vi har alltså historiskt sett rätt bra slagläge på guld. 🥸
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var Modo säsongen 06/07 som förlorade sin premiär mot just Timrå..
Vi har alltså historiskt sett rätt bra slagläge på guld. 🥸