Wilhelmsson: Om du kollar på nån fler match så kommer du se att ibland går klubbor av även när ingen annan är i närheten.
Hade klubban träffat högre upp så hade det varit tydligt, när det är så långt ner mot bladet är det svårt att veta om den går av på grund av slaget eller kraften från skottet som möter att bladet är låst.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade klubban träffat högre upp så hade det varit tydligt, när det är så långt ner mot bladet är det svårt att veta om den går av på grund av slaget eller kraften från skottet som möter att bladet är låst.