mikenomad: Ja jag undrar hur man egentligen tänkte där ang öltältet...😲 Det är bara att hoppas vi vinner då för det känns i alla fall lite "säkrare"...😬 För vi har ändå vart skyhöga favoriter o är väl kanske fortfarande favorit om än i mindre grad. Men vid förlust så lär ju inte MoDoliderna va sena att provocera Timrå fansen o då kan det mycket väl braka loss...💣
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är bara att hoppas vi vinner då för det känns i alla fall lite "säkrare"...😬
För vi har ändå vart skyhöga favoriter o är väl kanske fortfarande favorit om än i mindre grad.
Men vid förlust så lär ju inte MoDoliderna va sena att provocera Timrå fansen o då kan det mycket väl braka loss...💣