Andersson: tycker det finns gott om spelare som inte fått speltid eller väldigt lite i ett shl-lag som bytt till ett annat och gjort ett bra jobb så det ska nog inte bortses blint. i detta fall har örebro en skicklig backuppställning redan och går väldigt bra, ingen anledning att börja ändra i det, kan vara sån enkelt snarare än att han inte skulle platsa i shl.
har dock inte sett arnesson spela förutom mot modo i ha förra säsongen, så jag har ingen analys av honom som spelare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
har dock inte sett arnesson spela förutom mot modo i ha förra säsongen, så jag har ingen analys av honom som spelare.