mikenomad: Jo det är precis som ifjol, då hade vi om jag mins rätt 6 el 7 hemmamatcher på dom 19 första matcherna. T.ex Frölunda hade precis tvärt om och det verkar vara så i år igen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jo det är precis som ifjol, då hade vi om jag mins rätt 6 el 7 hemmamatcher på dom 19 första matcherna. T.ex Frölunda hade precis tvärt om och det verkar vara så i år igen.