OlliJanne: Sekvensen i filmen Fever Pitch när Arsenal spelar matchen som kan ge dem ligaguldet kapslar in allt som supporterskap till Timrå IK handlar om. Arsenal måste vinna med 2 mål för att ta guldet. När de gör 1-0 blir huvudrollsinnehavaren först glad men direkt efter frustrerad. Kompisen undrar vad det är och han svarar nåt i stil med "Typiskt Arsenal att göra 1-0 så man får hopp men sen inte göra mer!" Kompisen skrattar och svarar att de ju måste göra 1-0 först innan de kan göra 2-0 😁
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kompisen skrattar och svarar att de ju måste göra 1-0 först innan de kan göra 2-0
😁