Vilken skön kommentar av Ante Tortorella på presskonferensen när han glömde ta micken och Kollar ger han den på frågan om Lundin och förlåt Kollar du är chef 🤣🤣💯🏒
Modano: hahaha, har sett klippet nu. Vem faan säger egentligen sånt nu förtiden? "å förlåt, du är chef Kollar". Och det var inte på något nedsättande sätt eller ens humoristiskt utan bara helt spontant. Ante Tortorella var ett bra smeknamn förresten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...