erathoo: Men samtidigt, är det inte lite njutningsfullt att se och höra Håvefansen Go Berserk från läktaren när laget underpresterar? Den totala bristen på ödmjukhet är ju slående. Den här klubben har en läxa att lära. Något som man rimligen borde gjort redan när man åkte ur för ett par säsonger sedan. Men uppenbarligen har så icke skett!?
Just därför kan Håve gott få smaka vidare på förluster och gärna behållna målnollor. Hur många minuter har man till rekordet nu? Eller är det perioder?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer